En raggares historia!

För ta den lätta vägen, och kunna fokusera på öldrickandet samtidigt som jag bloggar, så väljer jag att publicera dagens bilder i kronologisk ordning..



Sitta på en busshållsplats är sjukt underskattat som underhållning! När dessutom bussen till köpcentret bara kostade runt en tia så blev det allsång hela vägen...



Räknar iskallt med att den spanska polisen läser min blogg. Om så inte varit fallet, så hade jag gärna berättat lite mer detaljerat kring mina planer att råna den tyska banken. Här sitter jag på bussen och smider djävulska planer inför en förhoppningsvis ekonomisk mycket förmånlig framtid!



Dasspapper på  bussarna är en trend som jag hoppas Sverige snart hakar på! Tänk om du torkade skitan lite slarvigt precis innan du stack iväg. Då är det bara att smyga ner lite papper i brallan och torka upp resterna...



La Canada, ett flådigt köpcentrum där man utan problem kan spatsera några timmar. Trots att jag mest tvingandes osta omkring i brudbutiker, så hade jag ändå en trevlig vistelse...



Valde att krubba på Bruntos Kebaberia. Mitt försök att förföra en kycklingkebab misslyckades. Det var sås i hela nyllet, och svordomarna haglade som könssjukdomar på en strippklubb!



Vem vill smutta på en redig påle? Dom luktade precis lika äckligt som dom såg ut. Jag slog till direkt, och började misshandla brittiska turister med min nyköpta köttbatong!



Gissa om det lär bli snefylla när man pimplar djävulens egen Absinthe! Tror jag sänker hela flaskan inatt, så hörs vi aldrig mer...



Trots allt är jag en kille som vet hur man klarar en budget. Efter lite grävande som har man snabbt ordnat en halv flaska vatten och några halvtrötta jordnötter. Som sagt var, jag är ju raggare...



Avslutade allt med lite mys uppe vid poolen. Svårt att bättra på brännan  vid åtta på kvällen, men vi gjorde ett tappert försök!

Partydags, och tjejerna spacklar puder så man får använda skyddsglasögon....
Mina puderluder regerar!

Raggarballe med inbyggd hiss....// Rickelito


Rösta på mig
 - så steker vi ägg

Kommentarer
Postat av: Mange B

Du är ju bara för skön! Jag retar mig lite på det ;-)! NU öser det ner i Skåneland och jag hoppas det är bättre för er!



Ha det!



Mange B in da south

2009-06-18 @ 07:21:58
URL: http://www.lucifer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0