Stjärnfall!

Känner att tröttmössan börjar glida allt längre ner på förhuden, så det är nog dags att stänga butiken!
Idag har jag gjort precis lika lite nytta som vanligt....

Imorgon ska det kikas på en lya, så vi får se om det kan bli något spännande i framtiden. Känns som att pojkrummet borde lämnas lika örört som en oskulds trosor. Men nu sitter jag istället mitt i min egen röra, och undrar varför jag inte längre är tonåring?

Väntar otåligt på en satans massa bilder från den senaste tidens äventyr. Skulle ju kunna sitt här och berätta gonattsagor i all evighet. Men vad vore en saga utan tillhörande bilder? Det blir ju inte samma grej!



Här har ni i alla fall en sliskig raggare från Rhodos. Svettig, full och luktar antagligen inte lördagsgodis...
Men jag är glad, och lycka är en känsla man ska sträva efter!
Visst, det är under ett visst inflytande från farbror Tequila som glädjen skapas. Men även från samkväm med en jäkla massa sköna individer.
Det är ni som gör mig till den dåre jag är!



Min turtleskeps gjorde stor succé på stranden. Det är inte en påbörjad gubbmage ni ser, utan enbart muskler som vilar!
Ölhävning är ju faktiskt en form av träning...

Nu blev det mörkt, tröttmössan regerar...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Lina

Hey mr hot! Kul att se att bloggen dragit igång igen. Måste ju för fan fråga...vad i helvete har bruden på nipplarna? Kådisar? bebisstrumpor?

2009-07-20 @ 23:49:53
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0