I should be soving!

Den skeva dygnsrytmen man lever efter på Rhodos sätter sina spår....
Jag som inte sovit på säkert 48 timmar snart, sitter och är inte särskilt trött!
Man har väl vant sig av med det där som kallas för sömn?

För övrigt har jag hört talas om att sova är en myt! Sova är överskattat...
Varför slagga när jag kan sitta här och plonka på mojängen hela natten?

Klockan fyra, med andra ord om typ 3,5 timmar, så är det kampsportsgala på dumburken. Vet att det är fler än jag som är helt frälsta av UFC!
Kanske inget för flickorna att njuta av, då det i mångt och mycket går ut på att slå skiten ur varandra...



Den här stackars pojken har antingen ätit en väldans massa ketchup med sjukt dåligt bordsskick, eller så har han åkt på en jävla massa däng!

Fy fan, man skulle ju färga ringen gul av urin om man var tvungen att brottas med de stora björnarna...
Men om ni precis som jag råkar vara uppe inatt, så tar er gärna en titt!

Som man säger på Rhodos...
Bättre en spräckt pung i ringen, än en hängpung från Ungern!

Stay awake....// Rickelito

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

superfin blogg :)

allt bra ?

2009-07-12 @ 11:27:54
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: LENA ♥

Kikar in och önskar dig en härlig söndag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-12 @ 13:41:53
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: jjjiiimmmmKNIVSTA

BROCK LESNAR... OJ OOJ OOOJJ bästa galen någonsin!

2009-07-12 @ 18:12:37
Postat av: nisse pistol

nja kanske inte bästa galan men en bra sådan =)

2009-07-12 @ 23:58:27
Postat av: Johanna

vadå inget för tjejer? jag är tjej och tycker det är skit kul att titta på det där! man är ju inte en tönt!

2009-07-13 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0