Fillefjonkan..

Tomten, jag vet redan nu vad som står överst på årets önskelista. Kan du styra upp en splitterny lever åt mig? Vet att jag varit ganska stygg, men det handlar ju om liv och död! Om du inte känner för att vara givmild, så kan jag väl i alla fall få en halvsunkig? Min börjar strejka nu...

Idag ska det packas, igen! Börjar bli en vana att bo i resväskan, och nu är det Göteborg som ska få ta del av mina skitiga kalsonger. Räknar med att Pirre bjuder på grisfest...

Finns ingen tid att blogga för tillfället, men återkommer lite senare. Större, starkare och kåtare!



Passar på att smyga in lite Toshiba reklam. Nu är det bara att vänta på gratisprylar, cash och nakna brudar insmorda i motorolja!

Förresten, fan va ni börjat haja det här med att kommentera. Tummen upp...

Poff! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: NakenJanne Jr

Värm upp GbG lite för jag ska dit nästa vecka !

2009-07-23 @ 14:14:56
Postat av: Julia

Rikard, när ska du bli korthårig och brunett igen?

2009-07-23 @ 16:19:20
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0