En klassiker...



Jag har saknat hederlig kinamat och smarrig sushi under mina veckor på Rhodos!
Idag tog jag tag i suget, och drog med Slafs för att mumsa buffé....

Härligt värre att trycka i sig föda tills man nästan spricker av belåtenhet. Vi satsade helt klart på att tömma ställets fiskresurser.
Slafs fick också för sig att börja bygga björnar på deras toalett. Det måste varit ett par rejäla brunbjörnar som skapades, då han säkert ockuperade toan i 20 minuter. Nästa gäst som hade oturen att behöva använda toan, lär ha fått syn på ett gäng rejäla bromsränder i toalettens botten...

Mätta som två fullvuxna grisar så tog vi en tur på stan. Allt borde varit under kontroll, om det inte varit för att något bestämt sig för att fastna i min hals. Kan mycket väl ha varit en liten sushijävel som envisades med att klamra sig fast.
Vad gör man? Jo, man bestämmer sig för att hosta tills den inte längre orka hålla sig kvar...

Sagt och gjort, jag drog igång en hostorkester av sällan skådat slag, mitt bland lugnt spatserande Uppsalabor. Då händer det, mitt hostande förvandlas till en spya. Utan kontroll över magens innehåll så langar jag upp en gulröd kaskad av kinabuffé mitt på gatan!

Paniken sprider sig i kroppen, och jag börjar spasmigt veva med min vänsterarm i en förhoppning om att dra uppmärksamheten mot detta istället. Jag ser troligen ut som en förrymd mentalpatient där jag står och slungar min arm i stora cirkelrörelser, men min avledningsmanöver tycks lyckad. De flesta verkar missat min kaskad...

Med en gnutta spya på tröjan, så känns det som att stan är ett avslutat kapitel. Tänk den som fått äran at hångla upp min nersmetade tunga sekunderna efter olyckan! Inte att gratulera....

Eländet upphörde inte där. På vägen hem blir jag så satans skitnödig, att jag får krypa baklänges hela vägen hem för att inte skita ner mig totalt. Jag tog mig hela vägen upp till toan, och resten är en historia ni nog inte vill höra!

En del undrar varför jag inte börjat pumpa upp bilder. Lugna, det kommer...
Har strul med en brandvägg på datorn, som gör webbläsaren strejkar när jag försöker ladda upp kort. Jobbar på en lösning inom kort, för jag har typ 1000 bilder som bara väntar på att få synas i rampljuset!

Tills vidare får ni nöja er med låten ovan. Den är läskigt bra, och vi har pumpat sönder stranden med den mycket medryckande dängan. Träffa golvet för fan!

Love me or hate me....// Rickelito

Kommentarer
Postat av: adde (ej grek)

Hahahaha, låter som sviter efter det hårda livet på Rhodos. :D

2009-07-14 @ 21:38:44
Postat av: Anonym

haha du är så jävla skön :D

2009-07-19 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0