Bengrak är en gammal man!

Jag biter ihop, och skiter i det kaos som pågår i mitt liv just nu...
Vissa går det inte att fatta sig på!
Kanske lika bra att man helt glömmer vem man är, och förvandlar sig själv till en hjärtlös idiot?

Men men, nog om mig....

Det är ju ambassadör Bengrak som fyller 24! Vad passar bättre än att smälla av en brakfest på Gotland? Synd att vi är slitna som en påse kånkelbär....
Det enda brakandet som pågår just nu, det är Wissams ständiga fisande.

Att leka stekare kostar, så det blev ingen tårta på födelsedagen. Jag drog och kirrade en chokladboll, och tröck ner en avig liten pinne och började sjunga. Han såg glad ut, och det är ju trots allt viktigast!

Nu står det herrmiddag på schemat. Vi har kidnappat två damer, som ska försöka agera kockar. Känns som det kan slute lite hur som helst....

Vi tar båten hem om några timmar, så nu krämar vi ur den allra sista livsgnistan ur våra trasiga kroppshyddor!



Jag firar på bloggen genom att lägga upp en bild på mig...
En bild där jag har galet snabba brillor! Rhodos baby...

När jag kommer hem utlovas en orgie av fotografier. Både Gotland och Rhodos ska visas upp för hela jävla rymden!

Grattis Bengan, din gamle raggarfarsa...

Peace and love! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, ditt sätt att skriva är bara för roligt! Grymt :D

2009-07-20 @ 04:21:51
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0