Ännu mera Rhodos, typ...



Ibland känner man sig ensam, oavsett vilken del av världen man befinner sig i....
Ser jag inte ganska ynklig ut? Alla sitter och umgås, medan jag krampaktigt håller ett stadigt grepp om våran musikspelare!
Nu ligger kanske inte hela sanningen i det faktum att jag känner mig övergiven, utan snarare att jag har ett stort begär att få leka musiknisse på förfesterna.
Fan ta den som börjar pilla på mina knappar!

Sen blev jag dyngrak, och gick hem och skedade med våran Ipod...




Apropå musik, så har ni ovanför det absolut bästa för tillfället! Jag kan sätta både min slitna lever och min fallfärdiga penis på att denna inom kort kommer spelas precis överallt....

Jag sitter här och taggar upp mig själv. För vad? Kanske en kopp kaffe, risig porrfilm och sniffa gammal deodorant tills jag börjar blöda näsblod....

Bää, jag är ett får...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Adde

Här har du en annan skön partydänga som brukar poppas flitigt innan utgång :)



http://www.youtube.com/watch?v=61XkNZfppfM

2009-07-24 @ 17:07:58
Postat av: Lina

men du gullet vart köper man dessa underpiller? inte hos den lokala turken va? :P

2009-07-24 @ 20:21:14
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0