Heja Norge, del 2!




Norge är inte vilket vanligt land som helst, för här tillåts dårskapen och en mentalitet på gränsen till galenskap härja fritt!

I Norge är det okej att köpa en pizza för 200 kronor, i Norge är det okej att dricka bensin till frukost och i Norge är det tydligen också godkänt att åka till Åre utan att befninna sig i backarna en endaste sekund!

Lägg där till en vinpimpling som skulle få även den mest nersupna alkisen att blekna i jämförelse så förstår ni mycket väl att någonting gått mycket snett med deras utveckling genom åren....

Borta är tiden då Norge stod för glada människor i konstiga folkdräkter, och borta är tiden då man kunde bege sig över gränsen och plocka valfri norsk kvinna med sig hem för lite barntillverkning!

Ändå diggar jag brudarna på bilderna ovan fullt ut! Inte deras fel att dom är födda i ett land som besudlats av djävulens egen avföring...
Vi låter er passera våra gränser, står med öppna armar och fångar era tårar när misströstan går sig påminnd!

Utan er hade Åre inte varit på riktigt, det vet ni mycket väl. Av ren beundran tänker jag sticka mig en lusekofta, köpa sjuka mängder lådvin och däcka innan klockan tolv ikväll....



Hörru, vahetere? // Rickelito

Rösta på mig
- och Norge

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Gullet! fan ni måste ha så roligt på era fester!!! hahahha hejar på dig om du hejar på mig! kram o ses på stan

2009-01-06 @ 21:28:32
URL: http://ExmodellEmma
Postat av: cHristine

Haha...hørru??..vahetere!? Fantastisk lesning og bilder! Åre var magi! Gleder meg til reunion..elsker dere<3 Heja Norge!

2009-01-06 @ 22:20:49
Postat av: anna

Är det bra med dej? :D

2009-01-06 @ 23:25:03
URL: http://annaluundin.blogg.se/
Postat av: loppan

oj........dina norgehistorier får mig nästan stum av häpnad (märk nästan). Vet int om ja fort ska boka min biljett eller bara fortsätta hålla mig ifrån landet;-P

2009-01-07 @ 11:57:20
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Julia

haha roliga bilder .)

2009-01-07 @ 12:18:50
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Rickelito

>>Emma

Våra fester är sjuka!



>>christine

Åå, jeg kan ikke bli med på reunion, drit!



>>anna

Bara bra tack..själv?



>>lopppan

Vågar du verkligen åka? :=)



>>Julia

Jasså, de säger du..

2009-01-07 @ 12:46:47
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Spiderpig

Reunion? Nu må jeg ha missat ngt lr planerar ni ngt bakom min nakna spindelrygg? =(

2009-01-07 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0