Skallig flintis söker hjälp!

Risken att jag i framtiden kommer att tappa allt rufs jag så tappert kämpat för att spara ihop känns väldigt stor!

Både på mor och fars släktträd är det flintskallar ända ner till rötterna...
Känner inget enormt sug efter att sitta och polera flinten inom några år!

Vad har jag för val? Bör jag acceptera mitt öde och ge upp?
Vet ju hur skrämmande likt en rysk yxmördare jag blir när jag rakar huvet.
Jag ser det som att det trots allt finns vissa möjligheter för mig...

Det mest drastiska är att när hårstråna börjar flykta kasta sig ut för närmaste stup!
"Aldriiiig flintis" blir mitt sista vrål som ekar över jordklotet...

Annars kan jag ju försöka med diverse skumma krämer som man syltar in hårbotten med, och sedan hoppas att håret väljer att sitta fast några extra år!

Superlimm känns som en åtgärd man tar till när allt annat misslyckats, när man mot alla odds överlever dödshoppet....

Porrsvansen då? Med lite flax kommer ju håret fortsätta växa på sidorna av knoppen....
Spar jag tillräckligt långt så kan jag plocka fram kammen och skapa mej en hästsvans som skulle göra tyska porrskådisar gröna av avund!

Känner mig osäker, vad tycker ni?


Vill inte, vill inte, vill inte...

En raggare utan hår? // Rickelito

Rösta på mig - tryck en gång varje dag

Kommentarer
Postat av: virran

"Kommer det någonsin bli tråkigt att göra pruttar med munnen? Mycket tveksamt..."



Underbart från inlägget nedan.. Hahaha

2009-01-19 @ 21:19:11
URL: http://veronicanoer.blogg.se/
Postat av: Lill-brorsan

Jag känner din smärta

2009-01-21 @ 00:21:18
Postat av: Rickelito

>>Virran

Och de stämmer ju ;)



>>Lillebror

Vi går samma öde till mötes!

2009-01-21 @ 17:25:34
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0