Living the dream...

Om ni inte är olagligt tröga så har ni fattat att jag numera styr och ställer nere på Gran Canaria!

Vi har plats över i lyan, så ropa till om ni känner suget...
Jag ordnar med husrum, så det är bara att boka flygbiljetten!

Ryktas om minus tio hemma i Uppsala, fy fan. Här skiner solen och jag kan sitta på balkongen och blogga.
Gillar ni att frysa?
Vinter är inte okej...

Igår var det pizzabjudning och vinprövning, man tackar!


Hejdå minusgrader!

Komsi komsi...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ju tvungen att kolla vad det var för kort du delade ut på playan, men inte fan var det till någon klubb inte! haha..

2009-02-01 @ 17:19:17
Postat av: Rickelito

>>anonym

Haha, min blogg är bättre än alla klubbar i världen ;)

2009-02-01 @ 18:14:45
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej du

2009-02-01 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0