Dom kallar mig solmogen apelsin

Ni kanske tycker att man ska nöja sig med den bränna man steker ihjäl sig för utomlands? Aldrig, att jag lämnar min kattpiss-luktande buskräm (brun-utan-sol), men för tillfället önskar jag att jag för en gångs skull hade tagit åt mig av alla avunsjuka idioter och minskat på lagret. Jag tänker dock inte hänga läpp för det, oranget är alldeles för underskattat!

Jag borde inte men tänker nu gå ut och visa upp mitt mästerverk! En ton av brunt och ett lager oranget på det, kan inte bli bättre!


Lite ljusare, lite fulare!



Fyra av fem toasters till mig! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Adde (greken)

LOve u gubben......

2009-02-17 @ 22:26:48
Postat av: Loppan

du e ju baaa så sjuk ju! får du alls av dig dom där rosa pantsen elä ha dom vuxi fast i kattpisse?

;-)

2009-02-19 @ 13:03:08
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0