We can make it...



Tidigare idag tände jag "tre ljus mot cancern"!
På uppdrag från en skapad grupp på facebook, med nästan hundratusen medlemmar, så lär ljusen brinna i många fönster runt om i landet ikväll...

De flesta känner nog någon som har, eller har haft cancer. En lömsk jäkla sjukdom, som kan hoppa på precis vem som helst.

Spelar ingen roll om du är snäll, ond, ful, snygg, smal, tjock, rolig, trött, blek, raggare eller stekare! Cancern bryr sig inte ett dugg...

Varför just min mamma? Den frågan kommer jag aldrig få något svar på.

Tron kan uträtta mirakel, och hoppet är det sista som kommer överge mig!
Om det inte räcker med den energi som finns i min mamma, så kommer jag ta all min kraft, och packa ner den i en ryggsäck...
Sen lämnar jag den till kvinnan i mitt liv, och hoppas att vi tillsammans kan besegra sjukdomen.

Inte helt enkelt att bedriva bloggverksamhet under resans gång, men det här får bli mitt sätt att rensa tankarna! Hoppas ni följer med på färden.

Tro, hopp och kärlek...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: linda

följer absolut med på färden! kramar

2009-12-01 @ 21:36:42
Postat av: Sanna

Tände också tre ljus för min mamma ikväll, hon vann kampen mot cancern för några år sen. Hoppas att din mamma också gör det, förlora aldrig hoppet!

2009-12-01 @ 22:05:13
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: malin

jag är på och stöttar såklart!

2009-12-02 @ 00:22:41
Postat av: Emmelist

Jag har velat kommentera tidigare...men inte funnit orden. Gör jag inte inatt heller... men ville bara att du skulle veta att jag läser..och tänker på er.



Många kramar!!!

2009-12-02 @ 01:26:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Kul med en manlig skribent, woho! :)

2009-12-02 @ 09:17:29
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Macaroniii

Då jag inte bor speciellt nära dig så kan ja inte ge dig en kram när du behöver men därimot kan jag visa att ja bryr mig genom att följa med färden här igenom.. Du vet vad jag har sagt innan att behöver du snacka med en utomstående eller bara vill prata om något HELT annat så vet du vart du hittar mig =)



Skänker mina varmaste tankar till dig, din kära mor och resten av era nära och kära..



BAMSEKRAMAR

2009-12-03 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0