Nallar som knallar...



Jag tog mig upp till Årstahallen för att skaffa mig lite söndagsgottis, när jag frontalkrockar med farsan, som är på jakt efter youghurt...
Riktigt bra sammanträffande, då han valde att sponsra mitt goffande!

Dessutom har han dragit med mig hem på käk. Perfekt, då mitt eget kylskåp gapar tomt, förutom några stackars ruttna ägg som jag inte haft orken att göra mig av med...
Dom får ligga kvar tills vidare, så jag har något att skylla ifrån mig på när jag fyrar av en patenterad rakabajsare!

Ikväll blir det lugna gatan, kika lite illegalt nerladdad underhållning och hoppas på att den kommande veckan blir av det bra slaget.

Big city life...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: sara

du kan få lite mat av mej, mitt kylskåp är överfullt..

2009-12-13 @ 21:33:03
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0