Fyra korvar senare...



Blev lite innebandy med farsan uppe i Allianshallen!
Fick se mitt gamla lag vinna en ganska trött match, dom kan mycket bättre än det jag fick se idag...

Numera spelar jag som vissa av er kanske vet i Storvreta Ungdom. Själv går jag knappast under kategorin "ung", men många av grabbarna i laget har inte ens blivit myndiga...
Får ta på mig papparollen, vilket kanske inte riktigt passar en ansvarslös raggare som helst försöker dölja sina egna komplex genom att reta dom yngre!

Ska vi försöka lirka ihop en ruskigt bra träningsvecka nu? Match på tisdag, och ska även försöka spendera extra mycket tid på gymet. Man måste ju kunna briljera med fläsket i Årebastun.

Tänkte tipsa om en serie för alla er Twilight nördar, som redan nu sitter och väntar på nästa rulle i triologin. "The vampire diaries" är en serie i ungefär samma stil. Jag som inte gillar dom där sega vampyrfilmerna, tycker ändå detta är ganska behaglig underhållning...

Långt ifrån lika hög klass som "True Blood", men det är iförsej nästan oslagbart!

Smek mig Guran, gör vad du vill...// Rickelito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0