Det blir en jul i afton...

Morsning landkrabbor! Kapten Rickelito chefar omkring på Akademiska sjukhuset...
Nästan hela maffian Johansson är uppe och hänger med morsan.

Jag har tvingat fram innebandyn på burken, så kan jag kombinera familjemyset med min obotliga fetisch för fjollsporten...

Vi försöker diskutera fram en lösning för självaste julafton! Det blir som ni kanske förstår ingen vanlig jul, då allt ju faktiskt inte alls är som vanligt.

Kanske får mamma komma hem en sväng, eller så tar vi oss upp hit och kikar på Kalle Anka tillsammans.
Syrran började mumla något om en diss av Kalle, för att istället roa oss med det fåniga fenomenet Anna Anka. Hon har tydligen styrt upp en egen variant av eftermiddagsmys på teven, vilket nästan får mig att spy på tomtens renar...

Jag håller på traditionerna, och kör Kalle Balle hela vägen till julkrubban!



Ett enkelt val...

Jag är alltid lika julful! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: sara

Håller med dej till pugnt och pricka...

utan Kalle kl, 15:00 ingen jul!

Självklart "Karl Bertil Jonssons julsaga" efteråt...!

2009-12-21 @ 20:22:57
URL: http://partyhest.blogspot.com/
Postat av: Nakenjanne jr

Anna anka på julafton? Ne fy fan.. ALDRIG!

2009-12-21 @ 20:37:03
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

men suck... inte ännu mer anna anka, trodde hon var förbi som fenomen? jag ska se om jag kan kolla på Kalle på Youtube eller kanske SVTs hemsida på julafton.. haha

2009-12-22 @ 21:29:29
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0