Cry myself to sleep...



Är det bara jag som inte är full?
Något av en överdrift, men kanske inte superlångt från verkligheten...

Flera av dom allra bästa pojkarna är nere i götet och härjar, och jag hade mer än gärna varit en del av det slagfältet. Hade en liten konversation på luren med några av raggarna, och det var taggade herrar som skulle ut och göra västkusten osäkert.

Men i ärlighetens namn, så är jag inte särskilt sugen på att festa. Det krävs ju att man är på ett visst humör för att det ska kännas värt, och jag har inte den känslan i kroppen...

Jag vill att allt ska vara som vanligt igen!
Jag har glidit igenom livet på en ganska välpolerad räkmacka, och inte mött några större motgångar...
Nu sitter man här, med en trygghet som är bortblåst. Saker man tagit för givet blir till frågetecken, och mardrömmar blir till utropstecken.

Men är det inte i motvind som draken lyfter?
Om jag är en drake, så borde jag sväva nu...

De dagar vi har, är de dagar vi får! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Carro

Nä du är inte ensam om att vara nykter i kväll.. de e jag med :P

2009-12-06 @ 02:09:50
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: sandra

vet hur det känns..:( vill också att allt ska vara som vanligt! kändes som jag blev vuxen över en dag!

din mamma lever! njut av henne och säg att du älskar henne..hellre en gång för mycket!

2009-12-06 @ 08:04:02
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/
Postat av: sara

vet hur det är. men se det så här, skulle allt bara vara bra hela tiden skulle man inte uppskatta det bra lika mycket som om det kom dåliga saker i bland.. :) hejar på dej!

2009-12-07 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0