Brrr...

Inatt har jag sovit med understället på mig, så nu ringer jag Uppsalahem och kräver lite mer värme!
Om dom inte fixar biffen, så tänker jag mumla ihop en redig förbannelse över hela företaget...

Just nu ger ni mig 16 grader, grattis! Haschtomtar.

Blir ingen fartfylld fredag, och resten av helgen lär fortsätta i samma stil. Lika bra att vila sig i form inför större äventyr, som till exempel ett nyår upp i Åre...
I fjällen är det lavinfara dygnet runt, och berusade raggare riskerar att hamna underst i snöhögen!

Alla är rädda för svinet!

Tänkte avsluta med ett litet jultips...
Passa på att spana in mitt legendariska fotoalbum på facebook här. Ni som inte är mina ansiktsvänner, kan ni också se? Hoppas...

God jul från en ful! // Rickelito

 


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jag blir din vän helt enkelt :P

2009-12-18 @ 14:20:03
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0