Life is life!



Den svarthårige mannen är mest känd som innebandyproffset som vann poängligan i högsta serien förra säsongen. Nu kan han även titulera sig kungen av offentlig urinering!

Eller hur ska man annars ranka det faktum att grabbarna ställer sig i kön till den nya karusellen Insane på Gröna Lund, hänger fram snablarna, och sedan ogenerat börjar tömma blåsan...

Det var ingen jämn pissmatch som utspelade sig, då ni själva kan se att Makaronen får duktig prestationsångest, och han får tvinga fram det gula guldet ur urinröret!

Hoppas pojkarna tvättat snoppen ordentligt, för annars lär det luktat fisk över hela huvudstaden...

Denna brottsliga lilla grabbstund resulterade inte i någon bestraffning. Värre blev det dock när nöden återigen gjorde sig påminnd inne i lustiga huset...
Då var tivolibesöket slut, och grabbarna fick lämna nöjesfältet med vakteskortering!

Jag har haft med mig kameran hela dagen. Men det hjälper ju inte när man helt glömmer att knäppa kort...
Nu har jag i alla fall tagit lite panikfoton, så ni får se lite senare (först ska jag lägga en kabel på muggen, och sen leta rätt på en kabel till kameran)!

Det som hänt, men inte finns på kort är följande...
Lite kinamat med sushi, smask.
Ett besök på Ica kvantum, butiken där det finns ögongodis i massor...
Vi kastade också bollar mot ett hål, men hålvanan verkar inte vara på topp. Tror vi ligger för lite, torka!

I am the one...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nu menade inte jag att du såg ut som slime, utan den där smoothiesen du gjorde :p haha

2009-08-28 @ 15:58:53
Postat av: emmelist

jahaja... trodde aldrig du var nykter om helgerna :D men om du har match så förstår jag.



fotboll eller?

2009-08-28 @ 17:16:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0