Utbildning av raggare!



Titta vad detektiven snokat fram...
Lagbilden som vi knäppte igår!

Vet att kvaliten suger gäddröv, men det kommer snart bättre...
Lite halvsvårt att upptäcka mig, men längst ner till vänster ni ett troll som sitter och flinar.

Även om jag saknar min moderklubb (förutom dom som pissat på mig), så har jag hamnat i ett skönt gäng. Det är allt från en äldre herre som blivit utnämnd till världens bästa, och småpojkar som precis skaffat sin första moped...
De små oskyldiga pojkspolingarna är ännu inte fullfjädrade raggare, men med utbildning av dom absolut bästa i raggarbranschen så hoppas jag att dom ska utvecklas rejält denna säsong...

I slutändan kanske vi kan examinera några äkta raggare? Diplom, brännvin och en helkväll på Flustret...

En blandning av gammalt och ungt, smala och feta, samt snygga och fula (de flesta av oss är fula, men vi måste ju få luras lite)....
Så vill ni vila ögonen på manliga skapelser som väcker åtrå, då är våra matcher inte rätt ställe att befinna sig på. Men vem vet, motståndarlaget kanske vimlar av stekheta modellkillar med bamsebjörnar i byxorna?

Nu spårar Slafs, han får tydligen pisk på tv-spelet. Härligt!

Kungen av sand...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: emmelist

kan tänka mig det. Men får önska dig en trevlig helg iaf...även om du ska vara skötsam, det kan behövas ibland :*)

2009-08-28 @ 18:31:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: NakenJanne Jr

Se till att vinna på söndag!

om inte bakfyllan är för stor så dyker jag nog upp och kollar så du sköter dig!

2009-08-28 @ 18:45:14
Postat av: Sanna

Vilket lag är det du spelar i? :)

2009-08-28 @ 23:40:11
URL: http://vartduvill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0