Uppe med snoppen...

Alla vi som vill bli sossfall klappar nu!

Spelade nyss in en videblogg ute på den solakensfyllda balkongen, men insåg sedan hur skabbig jag var, och väljer att istället skriva några rader...
Ser redan hur molnen börjat samla ihop sig inför en attack mot solen, så man får passa på att steka medan tillfälle ges.

Lite småfix att styra idag...
Ska bland annat hämta ut ett par hörlurar till nya mobilen. Dom råkade glömma att det skulle ingå, så nu måste jag upp och härja i butiken. Jag tar med mig plastgaffeln i bafickan, ifall dom börjar strula...

Sen är det som vanligt måndagsträning, och jag ska även försöka hinna med ett gympass efteråt. Ni ser hur kul jag har, hela livet är som ett dygnet runt öppet tivoli, med gratis sockervadd till alla raggare!

Att hänga med mig, det är som att pissa i lustiga huset. Jävligt roligt, men också spännande på samma gång...


Bättre en kådis på skallen, än en kådis på ballen?

Life is a rollercoaster! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Tänker på dig!

http://www.youtube.com/watch?v=WiH7qimQLIA



//Björling

2009-08-24 @ 12:10:01
Postat av: Rickelito

Tänker på dig: Björtling, jag blir alldeles knäsvag ;)

2009-08-24 @ 19:11:02
Postat av: Björling

Hahaha!

2009-08-25 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0