Tisdagsmys!

Tisdag är nya Fredag, så jag har myst solo i mitt lilla rum...

Kollat när de svenska damerna spelat fotboll. Tänker inte såga damsport totalt, men fler än jag måste ju erkänna att det är betydligt roligare att kolla när grabbar sysslar med idrott. Med det inte sagt att brudar inte ska syssla med sånt, för jag tycker det är coolt med sportiga flickor!

För att göra fotbollen lite mer intressant fick jag lösa lite chips och ölkorv, samt med jämna mellanrum blunda och låtsas att brudarna på planen var nakna...



Kameran på självutlösning (precis som pojkars penis), och då blir resultatet på bilderna lite av en chansning. Här fick jag inte till det alls, men det bilden ska visa, är att jag har både cola och chips! Nu förmedlar den mest en känsla av hur satans skabbig jag är, och det var ju inte tanken...

Svenskorna vann, och jag fick magknip på grund av alla ölkorvar jag sög i mej. En bajsattack på muggen, innan jag stillsamt seglade ner i badkaret...



Inte ofta jag tar mig en sväng i badet, men nu var det dags...
Perfekt att jag dessutom var kass i kistan, för då blev det lite bubbelpools känsla över det hela!

Jag ska faktiskt jobba imorgon igen, lika bra när man ändå börjat hitta en normal dygnsrytm. Så förhoppningsvis somnar jag tidigt inatt, så barnen slipper umgås med ett levande spöke...

Härmed önskar jag er en gottig natt fylld av erotiska drömmar!

Kardemumma...// Rickelito

Rösta på mig - inte spännbög, men bög för en spänn

Kommentarer
Postat av: Elin

mums

2009-08-25 @ 21:46:54
Postat av: Anonym

naket gillas :P haha

2009-08-25 @ 21:54:08
Postat av: Anonym

naket gillas :P haha

2009-08-25 @ 21:54:23
Postat av: ehmelie

haha nja, jag vet inte om det jag. X antal personer har utan någon som helst framgång försökt att få mig att börja dricka kaffe... det säger väl det mesta. antingen är jag bara jävligt envis, eller så var deras "för kaffe"-argument alldeles för dåliga! ;)

2009-08-25 @ 22:12:37
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: malinns

Hm, för att få erotiska drömmar så hade det ju varit på plus om handduken hängt själv. Du vet som på en skinnespik sådär...

2009-08-25 @ 22:34:57
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Kim

Vågat!

2009-08-25 @ 22:36:08
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha vad rolig du e =)

2009-08-26 @ 20:59:39
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0