Sista bloggen?

Idag är schemat trångt, så jag vet inte hur mycket mer skrivande som kommer ske under dagen...
Ni får helt enkelt kika in med jämna mellanrum, och be en stilla bön att jag frälser er med lite ny skit!

Minns ni min polare, han som snodde bollen på en fotbollsmatch?
Om inte, så spana in klippet...

http://www.youtube.com/watch?v=oYSWp6Knc3g

Nu är det så att det har kommit en efterföljare, där jag är mannan bakom kameran. Inte alls lika roligt, men kanske intressant att få en skymt av skurkarna som utförde den fruktansvärda stölden.



Om du är sugen på att dejta (ligga med) en kriminell snubbe, så kan ni höra av er till mig, så ska jag hjälpa er att komma i kontakt med dom efterlysta raggarna...

I övrigt så är dagens promenad precis avklarad. Runt hörnet lurar lite innebandy, för att sedan sprinta raka vägen till muskelverket och pumpa lite järn!

Jobbe? Naaj! Semesta...// Rickelito

Rösta på mig - ständigt närvarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0