Kul på kollan...

I brist på stimulerande underhållning, så drog jag till kolonilotten för lite underskattat familjehäng...



Syster dyster stod och agerade slav. Såg ut som hon gjorde en storstilad insats, då hon kröp runt bland löven och käkade pissmyror...



Jag ville också verka duktig, så vi arrangerade en bild där det ser ut som att jag hjälper till...
Är mina dagar av lathet över?



Nej, den förra bilden är ju soklart fejkad. Jag satt mest i solstolen och stekte. Ibland la jag några spydiga kommentarer, i tappra försök att reta gallfeber på lillesyrran...



Jag har alltid haft funderingar på hur det skulle kännas att vara en kanin. Lika bra att ta reda på sanningen, så jag dök ner i buren och kopplade på kaninläget. Måste säga att livet som hårigt djur verkar spännande...
Dock åt jag lite väl mycket gräs, och får nu betala priset i form av rännskita!



Farsan stod och grejade med något. Fråga mig inte vad, för jag var för slö för att ens orka fråga. Något ni däremot kan notera, det är att den obligatoriska putröven är ett tydligt släkdrag. Så allt är pappas fel, han som är boven bakom mina missbildade skinkor...



Det råder fullt kaos på kollan, och det sker ombyggnad av nästan allt. Titta vilken stekig liten spis dom brunkat in i den lilla stugan! Här kan man spendera kalla nätter med sin älskade, eller pimpla billigt rödvin tills man blir medvetslös!



Vackert? Det tycker i alla fall jag...
Man finner ro, i en annars så stressig värld!



Det bjöds på lokalproducerade jordgubbar och ljuvlig melon. Jag försökte dämpa grässmaken i käften, genom att förtära stora mängder frukt...



Syrran, det går inte att smita från bloggens långa arm!
När vi ändå är inte på mina syskon, så skedde en avig pryl för några dagar sedan...

Jag och Slafset är ute och spatserar på byn, då han upptäcker två pumor inne i en videobutik. Självklart måste saken undersökas närmare, så vi smyger oss in och låtsas vara djupt intresserade av lösgodiset. Vilka tror ni det är? Jo, min lilla sketna syrra och hennes polare...

Inte okej någonstans!



Att försöka styra lite lajbans med en trött gammal tax, det är inte helt enkelt. Speciellt när man riskerar både händer och penis vid eventuella oväntade attacker!

Nu tänkte jag försöka skapa lite ordning och reda...

Dont hate the player, hate the blogg...// Rickelito

Rösta på mig
- en straight gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0