Favorit i repris!



Jag mår som jag förtjänar! Då kan ni själva räkna ut att det inte är en munter gosse som sitter och pillar på datorn. Nattens barrunda har satt djupa spår, man blir lagom trasig...

På något jävla sätt ska det alltid bli knas. Tror jag får ringa statsministern och be honom reda ut situationen. Ett gäng moderater sitter och styr landet med järnhand, men själv sitter jag och kan knappt styra ballen med vänsterhanden.

Ursäkta röran, jag är dålig i magen. Nu ska jag tycka synd om mig själv i sängen, sen ska jag tycka synd om mig själv i soffan och till sist kasta mig ut från balkongen och ropa "raggare" så det ekar mellan husen...
Är ni avundsjuka på min Söndag?

Mord på dansgolvet...//Rickelito

Kommentarer
Postat av: Lina

God eftermiddag hjärtat!

Du skulle ha kommit till Örerund så skulle jag bjudit dig på en jävel. Hembränt och julmust blir man inte så jävla bakis på.. Hummelgrund sög stordase igår men jag tror säkerligen du skulle livat upp sället med några snygga moves. Tack för grattis:et, ett år närmre döden.

Wohooo eller nåt.

2009-08-02 @ 15:32:21
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Rebecka

Ooooyes!!

2009-08-02 @ 17:40:41
Postat av: Anna!

Du verkar dyster mr R. UPP med hakorna! :)

2009-08-02 @ 18:51:19
URL: http://annaluundin.blogspot.com
Postat av: Rickelito

Lina: Öregrund och hemkört, vilken spännande mix! ;)



Rebecka: Yeaaah!



Anna: Hakan är redan upp igen!

2009-08-03 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0