Ett smakprov...

Pinsam uppdatering igår, men en enorm flodvåg av sprit sköljde över mig! När man ser dubbelt är det svårt som satan att blogga...

Men fy fan vad jag ha skaffat material till kommande inlägg. Att så mycket störda prylar kan inträffa på bara ett dygn, det är mycket starkt jobbat. Urin har varit ett återkommande tema under våra timmar i Öregrund, men mer om det tar vi senare. Befinner oss fortfarande här, men ska väl börja röra oss mot hemmaplan om ett par timmar.

Har nyss tryckt i oss ett gäng burgare, och drar nog strax ut med båten på en liten runda...

Det bästa som hänt, det låter jag er vänta på, men redan nu kan jag bjuda på utvalda delar av våran roadtrip igår!



Vi gled med stil, i en kärra av detta slag så osar det stek hela vägen ner till västkusten!
Visst, det blåste snålt kring pungkulorna, men med en fet stereo och mycket bira så är det inte läge att gnälla...



Med min blonda kalufs, så var det oerhört svårt att kontrollera frillan.  Jag såg ut som ett alkoliserat troll som åkt vilse?
Men men, hellre ful och full, än nykter och snygg...



Jag vill att hela världen ska se vilket fuckface jag har. Ett ansikte som bara en moder kan älska! Skäggig som en gammal sjöman, och sliten som en pundare på dekis!



Först försökte vi låta några turister föreviga oss på ett fotografi, men kvaliten blev ju bedrövlig. Detta skedde på färjan mellan Öregrund och Gräsö...
Deras insats var så tveksam, att vi kastade nollorna rätt ner i Östersjön. Hoppas dom blir fiskmat, jävla amatörer!



Vi raggade upp några småpojkar, som visade sig vara riktiga proffsfotografer! Som tack för hjälpen så lät vi dom sitta bredvid oss och lukta på ölen...



Ni ser ju själva vilka jäkla stjärnskott dom var. Deras bilder håller ju världsklass. Eller så är det helt enkelt vi raggare som skänker en gnutta glans över varenda fotografi vi ställer upp på!



Förfest på Mackans lantställe, och han väljer att glida i en riktigt glassig flanellskjorta! Ska man leva lantliv, då gäller det att köra fullt ut...
Att han sedan blev kalasfull och nästan stupade, det kanske är ett bevis på att han inte ännu är en fullfjädrad bondlurk?



Även delar av den äldre armen deltog i festligheterna. Till vänster ser ni dock den oskuldsunge pojkvaskern Kalle Kula, som under stora delar av kvällen letade efter någon att smälla till på käften. Killen har väl knappast fått hår på ballen, men ändå är han ständigt redo att låta nävarna tala. Vi värnar om vår lille maskot, men det är svårt att hejda en brunstig raggare...



Jävligt fint att ha Mister X tillbaka...
Han fortsätter att visa upp vilken talang han är på att bli misslyckad på foton. Killen ser ju ut att vara hämtad raka vägen från mentalsjukhuset, och med hans förföriska blick lär det dröja ett antal år innan han hittar kvinnohålet igen!

Förstår om ni förväntat er bättre standard än vad detta inlägg bjudit på, men jag lovar att det kommer...
Så surfa gärna in ungefär var tionde minut och kolla läget, för plöstligt kan det dyka upp godbitar från min kamera!

Åka båt, vara kåt...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte köra lite mer tema med mr. X? Har ju fått stänga ögonen ett par gånger när du varit nära att avslöja saten...

2009-08-09 @ 16:43:57
Postat av: R

Hahaha, du har en härlig humor! Det här blir en blogg att följa.

2009-08-09 @ 17:00:11
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: NakenJanne Jr

Såg dig i action i Öregrund igår, du såg lite halvsliten ut faktiskt framåt 2 snåret:)

2009-08-09 @ 21:07:50
Postat av: Rickelito

anonym: Mister X dyker upp när man minst anar det ;)Lovar dej att det blir mer av honom framöver!



Nakenjanne: Jag, sliten? Du måste sett fel ;)

2009-08-10 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0