En doft av Thailand...



Duktig sugen man blir på Thailand, igen...
Fullmoon party på Koh Phangan, inget för en tunnis!

Vet inte om det bara är en gammal skröna, men enligt ryktena ska det dö i genomsnitt 2 personer under varje fullmånefest? Jag kan tänka mig att bli en av dessa två olyckligt lottade...

Förutom att drömt om varmare breddgrader, så har jag tvingat till mig nya hörlurar. Behövde inte ens använda mina medtagna plastvapen, utan kunde lugnt och sansat plocka ut mina lurar.
Hann också med en sväng på Ica Kvantum, där jag snattade gratiskaffe och köpte pasta...

Mitt liv är så spännande!

Fick reda på att jag ska knega imorgon, vilket känns mer än okej. Lite extra deg tackar man inte nej till, och det kan ju faktiskt förskjuta den personliga konkursen några veckor framåt i tiden!

Jag såg dessutom en alkis som satt och smuttade på en sjuttis i solen, och en släng av avundsjuka sköljde över mig. Jag vill också hänga på parkbänk, få pengar av soss och somna sött i närmaste trappuppgång...

Träning runt hörnet, idag ska det gå undan!

Är du inte snabb, så är du nog långsam...// Rickelito

Rösta på mig - be my gay

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Finns både entreprenörsskolan och folkhögskola här i Leksand. Skynda dig att söka så kanske du kommer in på någon reservplats, så kan vi göra Leksand ihop det här året!

2009-08-24 @ 16:25:17
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/
Postat av: linnea

Rickelitoo! Skulla gärna vilja se dig göra lite mer video inlägg! något att fundera över? :)

2009-08-24 @ 17:54:17
Postat av: Rickelito

linnea: Jag försökte idag, men jag är nog lite för ful för att göra videoinlägg ;) Men ska ge det ett nytt försök någon dag denna vecka...

2009-08-24 @ 19:10:25
Postat av: ehmelie

snatta gratiskaffe är bra grejer! fast... kaffe är ju dock inte gott, trooots att det sägs att gratis är gott? ehe, well...



du skriver jäklarns bra, förresten! :)

2009-08-24 @ 23:42:13
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Var på Koh Pangan i sommras :) Fast dock inte just där på bilden ;)

2009-08-27 @ 18:19:30
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0