Det var inte jag, det var kaptenen...

Igår var det inte jag som spårade, det var kaptenen!
Hade jag vetat att det skulle sluta på detta viset, då hade jag valt en helt annan väg...

Jag mår som jag förtjänar, det är något med dessa onsdagar. Aldrig kan det vara lugnt och fridfullt, utan det ska skapas drama av stora mått. Vet att jag är hjärnan bakom all skit, och egentligen borde jag ligga blodig i en gränd med en kondom i röven...

Man tror att kaptenen är ens bästa vän, och så gör han på detta viset? Sänka raggare var gårdagens lek...
Paj, trasig och luspank!
Någon som känner sig manad att ta sig an ett psykfall?

Nu ska jag tvångsinskrivas på rehab, så ni lär inte se skymten av mig de närmaste 24 timmarna.
Sen kör vi hårt igen!

Behöver tarmsköljning omedelbums, så nu tar vi vattenslangen och uträttar lite underverk...

Hade ni oturen att träffa på mig igår, så kan jag bara beklaga!
Det var inte jag , det var kapten Morgan...



Jag luktar, jag är och jag rör mig som en skithög...

Det är tydligen så vi jobbar! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: jimmy

HAHAHA amatör, lilla gosse.

2009-08-20 @ 16:59:06
Postat av: Rickelito

Jimmy: Evig amatör ;)

2009-08-21 @ 14:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0