Blandat skit!

Jag har samlat på mig lite ointressant material från sommarens olika äventyr, och nu när jag fått svininfluensan, så tänkte jag lägga upp bilderna innan jag dör...



Det blåser vindar av spritdoft över hela ön, men det är kärlek i sin renaste form!
Som en tequila i soluppgången på bargatan, ett nöje som får anses oslagbart...

På bilden är vi mitt uppe i en njutbar efterfest (hur man nu kan ha efterfest mitt på dagen), och visst ser det ut som livet är ganska behagligt vid detta tillfälle?



Slafs kramar sitt senaste ragg. Ett ragg skapat av grova hallucinationer, efter att ha druckit bensin rakt ur slangen!
Ni ser själva att det är en bred kvinna, precis som Slafs vill ha det...



Pirre Porrpung får en släng av ångest mitt under en praktfylla, och börjar pumpa armhävningar...
För att spexa till de lite, så kastar han upp en kvinnlig raggare på ryggen och börjar arbeta!

Det bilden inte visar, är att Pirre inte klarade testet, utan föll pladask med snoken mot asfalten, bröt näsbenet och fick föras akut till sjukhus...




I vanliga fall går man till gynekologen efter sitt besök på Rhodos...
Men när doktor Werme är i farten, då kan man få en undersökning på plats! Han särar, inspekterar och sniffar lite...
Han må vara amatör, men ingen kan lukta sig till klamydia som Werme.



Om man träffar på dessa två herrar en tidig gotlandsmorgon, då är man helt rätt ute!
Mille sprang runt i designerpåse på skallen och trodde han kunde flyga...



Ni kan inte missat våran båtfärd i Öregrund? Det ni däremot kanske missat, är hur mycket vatten som fastnade på Slafs skjorta...
Det var ju ett rent nöje att "råka" stänka lite med våra hemmagjorda åror!



Jag vill också vara en häst! Snabb som en häst, stark som en häst och med en enorm hästkuk att veva framför honorna...
Här försöker jag samarbeta med en välutrustad hingst en tidig morgon på Gräsö. Om jag bjuder på frukost, så kanske han kan avslöja hemligheten bakom deras gigantiska organ?



Här är bildbeviset på att vi åkte ringar bakom Makaronens båt...
Man ser inte att det är jag, men om det funnits ljud till bilden hade ni hört mig skrika som en liten flicka!

Så, nu har jag klargjort vissa saker. Det som står ristat i sten är att jag önskar mig en penisförlängning, vita plastpåsar och ett direktflyg till Rhodos!
Jag fyller 25 i Januari, så nu vet ni hur topp tre på önskelistan ser ut...

Live for today! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: sofiero

Sv: Haha jamen visst! Fattas bara lite snarkande och dregglande också, hetare än så kan det ju inte bli! ;D

2009-08-18 @ 20:05:37
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara påpeka att det gick bara fin fint att pressa lite armävningar med tjejen i fråga även med en kille på 90 kg lite senare.. Men dock när man ligger och gör ett tapert försök till något som kanske kan kallas träning med en 90 kgs bjässe på ryggen får slafs för sig.. "Fan det där ser skoj ut!" och hoppar upp som att vi var någon jävla åkattraktion.... då blev det plask i backen OCH DET GJORDE ONT :P

2009-08-19 @ 20:17:28
Postat av: pierre piano

Vill bara påpeka att det gick bara fin fint att pressa lite armävningar med tjejen i fråga även med en kille på 90 kg lite senare.. Men dock när man ligger och gör ett tapert försök till något som kanske kan kallas träning med en 90 kgs bjässe på ryggen får slafs för sig.. "Fan det där ser skoj ut!" och hoppar upp som att vi var någon jävla åkattraktion.... då blev det plask i backen OCH DET GJORDE ONT :P

2009-08-19 @ 20:18:51
Postat av: Anonym

Fan, de e illa när inte costas själv tar bilderna =P

2009-08-20 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0