Sushi och lite mus..

Nyss landat i flickans soffa efter att ha käkat lite sushi hos Henkan. Rå fisk i kombination med lite stockholmsderby på burken var ingen dum idé. Att jag dessutom casha inte lite skön deg på Bajens seger är bara en bonus!

Dock dök det upp popcorn, och jag kunde inte hålla mina klåfingriga händer i styr. Lyckades åtminstone låta bli att nalla på chokladkakorna.  När det finns smask i närheten, då är man som en jävla knarkhund som fått vittring på en påse hasch...
Varje dag är en kamp mott sötsuget! Visserligen äger jag ingen större övervikt, men man måste ju sträva efter att rutorna på magen inte ska befinna sig gömda bakom ett lager av välmående fett....

Blir inget sedvanligt nattsudd, för imorgon ska jag leka normal människa och dra på jobb. När det kommer i lagom dos, då kan det faktiskt vara rätt trevligt att knega. Fortsätter öva inför min framtida roll som raggarfarsa genom att uppfostra dagisbarnen.

Nu ligger Kimpovich med ena handen i brallan? Jäklar, där försvann den andra med.
Har inte tid att blogga mer, det luktar action!


En mus är inte alltid en mus?

Crazy fuckups...// Rickelito

Rösta på mig - som råttgift på mackan

Kommentarer
Postat av: loppan

men Rrrrrickelito, e fettet välmående e väl raggarn d oxå, elä??

2009-04-21 @ 06:07:32
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: GIno

Så du är bajare oxå! Jag gillade dig förut men nu tror jag att jag älskar dig!!! HAMMARBYYYY

2009-04-22 @ 14:29:36
URL: http://dongino.blogg.se/
Postat av: Rickelito

loppan: nej nej, de går inte ihop!



Gino: Love is in the air ;)

2009-04-23 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0