Stolt som en tuppjävel!

Hur berättar man följande?
Vet inte om bloggen är rätt sätt att göra det, men helst av allt vill jag ju ställa mig på balkogen och förmedla mina nyheter till hela världen!

Många vet ju redan om det, svårt att hålla så glada hemligheter dolda i fyra dagar....

Men nu ser jag ingen anledning att dölja verkligheten längre! Flickan har samtyckt, så håll i er nu...

Rickelito, en simpel raggare, han kan snart lägga till farsa i meritlistan.
Raggarfarsa!

Är jag redo?
Även om vi snackat en del om att skaffa småskurkar så var det ju inte helt planerat. Men jag är lyckligare än någonsin, och med lite rutin från dagis så tror jag att tiden är den rätta....

Tänker se till att bli den bästa jäkla pappan som världen skådat!
Sjukt spännande att se om det trillar ut en pojke eller flicka. Klart man kanske helst skaffar sej en innebandylirande pojkvasker, men om det blir en liten blivande tokfjortis brutta blir jag inte alls ledsen....

Fy fan, jag kliver omkring med det fetaste smajlet på läpparna!



We made a baby...// RJ

Rösta på mig - I am your father

Kommentarer
Postat av: katinka

gratulere da Rikard.. överaskende nyhet...

kram Katinka

2009-04-01 @ 10:36:46
URL: http://www.katinkahellan.blogg.no
Postat av: Nakenjanne Jr

Grattis !

2009-04-01 @ 18:14:04
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Åååh grattis :-)

2009-04-01 @ 21:16:26
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Mamma!

hmm... förra året stod det ungefär samma sak i din blogg den här dagen. Så jag vill ha ett nytt inlägg skrivet idag (2:a april) innan jag gratulerar...

Puss mamma (mormor???)

2009-04-02 @ 10:10:46
Postat av: chrille

E de sant så grattis! Men risken e liten då det är 1 april! Den bästa pappan blir du aldrig för den titeln har jag redan!

2009-04-03 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0