Snart i en grav nära dej...

Klockan har inte slagit midnatt ännu, och jag tänker redan stänga butiken!
Anledningen stavas dagskryssning till Åland. Vi ska ta rygg på pensionärerna och skaffa oss lite flytande guld inför Valborg.
Priserna på båten är betydligt mer prisvärt än och gå på pantbanken, och samtidigt blir det en mysig liten utflykt...

Jag har gått och blivit mysfabror, vad är det som sker? Min manlighet förvandlas sakta från liten till obefintlig!

När ni bestämmer er för att jag gjort mitt på klotet, och tillsammans kväver mej med en påse ostbågar, då skriver jag över hela min brun-utan-sol kollektion till Greken i mitt testamente. Det blir ett helt gäng halvfyllda tuber som förhoppningsvis kan skänka någon annan samma glädje som den genom åren gett mig....

Jag vill färga världen orange!


Min hemliga älskarinna...

Sänka skepp! // Rickelito

Rösta på mig
- en gång om dagen ungefär

Kommentarer
Postat av: Vibbi

Ska du inte skriva ett inlägg om din flytt till IS Saga i division tre. Enligt surr på stan och silly season är du klar för IS Saga som vandrat från sexan till trean på fyra år? Stämmer detta? En spännande klubb som blir ännu mer spännande om du anländer.

2009-04-29 @ 12:15:06
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva ett inlägg om din flytt till IS Saga i division tre. Enligt surr på stan och silly season är du klar för IS Saga som vandrat från sexan till trean på fyra år? Stämmer detta? En spännande klubb som blir ännu mer spännande om du anländer.

2009-04-29 @ 12:16:24
Postat av: brunetta

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.13167/Image/S(67).JPG



Fixat bild på den Raggar-skylten nu.

2009-04-29 @ 16:46:53
URL: http://www.metrobloggen.se/brunetta
Postat av: Rickelito

Vibbi: Du vet ju mer än vad jag själv vet..oj oj!



brunetta: I loved it!

2009-05-03 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0