Tävlingsdags!

Efter ett gästspel på förskolan idag så har jag tankarna fyllda med fladdrande bajskorvar....
Under ett av mina många briljanta psykbryt under dagen så fick jag för mig att anordna en bajsrelaterad tävling här på bloggen!

Egentligen inget avancerat, utan ni ska bara lista ut de korrekta titlarna på nedanstående filmer, serier och dokusåpor.

1. Bajsa med vargar
2. Du är vad du bajsar
3. Ensam mamma bajsar
4. Bonde söker bajs
5. Expedition bajskorv
6. Stjärnor på bajs
7. Lets bajsa
8. Bajsakuten

Förstår att ni nu brottas med enorma problem att lista ut de rätta svaren, men samla familjen och hjälp varandra till framgång i bajslandets förtrollade värld!

Era svar delger ni mej här på bloggen, och bland de som lyckats styra upp flest antal riktiga svar kommer det lottas ut ett mycket fint pris...

Missa inte möjligheten att vinna en årsförbrukning av:

Dumpa din avföring med gott samvete...

Alla får bajsa! // Rickelito
 
Rösta på mig - så får du chips

Kommentarer
Postat av: Malinw

Jag vet vart du bajsade förra sommaren

2008-12-15 @ 17:54:35
Postat av: Kim



1. Bajsa med vargar

2. Du är vad du äter

3. Ensam mamma söker

4. Bonde söker fru

5. Expedition Robinsson

6. Stjärnor på is

7. Lets dance

8. Cityakuten



Behöver verkligen den där årsförbrukningen, snälla, snäääääälla låt mig vinna! Slänger in en motivering för att öka mina chanser.



Att skita gratis i ett år vore najs, kan bli kostsamt att lägga en bajs. Med denna vinst försvinner min ekonomiska kris och jag kan lätt njuta av en fis, peace!

2008-12-15 @ 22:05:28
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Rickelito

>>Malinw

Shit, trodde ingen visste :/



>>Kim

Nästan alla rätt! Haha... :=)

Men du leder ju...

2008-12-16 @ 22:49:18
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

hopps jag inte är sen i tävingen



Bajsa med vargar DANSAR

2. Du är vad du bajsar ÄTER

3. Ensam mamma bajsar SÖKES

4. Bonde söker bajs FRU

5. Expedition bajskorv ROBINSN

6. Stjärnor på bajs IS

7. Lets bajsa DANCE

8. Bajsakuten CITY

2008-12-20 @ 12:09:38
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Kristine

HAHAHAHA! Hittade din blogg nyss och du är ju fan helt underbar! Störd på bästa sätt!



Men vad är det jag läser? Sluta blogga? Va fan, jag har precis hittat bloggen så nu får du allt fortsätta :-)



Keep on blogging :-)

2011-12-12 @ 10:59:08
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0