Centrumhets

Dags och försöka leta upp lite lyckopiller i byrålådan, får nu ska jag ner på stan och slåss!
Kanske inte slåss bokstavligt talat, men däremot trängas med mängder av andra julstressade människor...

Min mor gav en rapport nerifrån centrum, och det är kaos i det området.
Skiter i duschen, nu jävlar ska dom få lukta på otvättad raggare!
Frukosten blir en burk med bönor, så det finns möjlighet att genomföra gasattacker mot otrevliga typer som står i min väg...

Imorrn är det julafton, right? Jag fick agera svettig tomtefar i Söndags, så nu lämnar jag vidare stafettpinnen till någon mer lämpad för arbetet. Tror jag istället trycker i mej några flaskor glögg och däckar under julgranen!

Det ska sakteliga börja filas på en nyårskrönika att dela med sig av. Ett stort antal kategorier kommer traditionsenligt att krönas med överlyckliga vinnare....
Alla vet att det är mina priser som är det mest åtråvärda i vårat avlånga land!


Westlife förklädda till innebandyspelare!

Bönorna är slut nu, så jag tror det är dags...

Ses i vimmlet! // Rickelito

Rösta på mig
- som en julklapp

Kommentarer
Postat av: Gasattacken

Skithäfti blogg du har! lycka till me julklapparna, gasattackerna o resten ;-)

Själv sitter ja här o lider av magsjuka, ensam...undrar vafför allal stack :-D

2008-12-23 @ 12:30:05
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Rickelito

>>Gasattacken

Du och ditt bajs får fira jul ensamma kanske? :=)

God jul!

2008-12-23 @ 23:48:25
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Skiiiiiit-L8

joaaoaao, lite så ble d ju, fast nu ligger alla andra me skitsjukan o ja e frisk :-D

2008-12-25 @ 11:20:50
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0